fredag 17 juni 2011

Tutar och kör

Åh, vilken töntig rubrik. Men så får det bli. Man kan inte lyckas jämt. *harkel*

Ni som följer mig vet att jag är lite lätt ambivalent och har svårt att bestämma mig. Eller? Ni kanske uppfattar mig som en person som vet vad hon... äh.

Mina bloggfunderingar har ju pågått ett bra tag och jag har kommit fram till följande: jag kör dubbelt ett tag. Jag skriver både här i Blogspot och här i Wordpress. Så får jag se hur det blir i slutändan. Eftersom jag oftast mobilbloggar nu för tiden (med alla slarviga stavfel som följer med det - de små knapparnas fel) så är det ju väldigt enkelt att publicera samma inlägg både här och i den andra.

Om eller när Blogspot strular kommer förhoppningsvis Wordpress att funka...
    .

1 kommentar:

  1. Vet precis hur du känner i din ambivalens. Wordpress har sina fördelar och så även Blogspot. Nu har jag bestämt mig för WP, men kan sakna det där att man kan se senaste inläggen som bloggvännerna skrivit. Men men, man kan inte få allt här i världen. Synd... ;)

    SvaraRadera