måndag 20 juni 2011

Och så var det dags att sova

Herregud. Det var inte länge sen jag satt här igår kväll och tänkte gå och lägga mig. Vart tar tiden vägen?
Jag går innanför dörren på jobbet och vips är klockan fyra och jag ska snart gå för dagen! Helt otroligt.

Helt otroligt är också att jag tycker att det är roligt att jobba!?
Den känslan är både konstig och skön. Att inte ha ångest på lördag eftermiddag för att det snart är måndag igen. Att inte sitta på jobbet och vantrivas så mycket att man får huvudvärk. Att inte sitta på jobbet och titta på klockan och undra hur tiden kan gå så långsamt. Att nästan inte komma ur sängen på morgonen för att motviljan är så stark.

Shit vad glad jag är att jag är lyckligt lottad!

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar ur sängen för att göra ett bra jobb i morgon.

6 kommentarer:

  1. JÄTTEKUL att läsa om att du trivs på jobbet!!!
    Dit måste man ju ta sig "varje" dag vare sig men har lust eller inte.

    Shit så härligt att du är glad:D

    Sov så gott!

    SvaraRadera
  2. Låter som att det är som det ska vara :)
    Glad för din skull!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att få glädja er! :))

    SvaraRadera
  4. Visst är det underbart att trivas på jobbet! :)

    SvaraRadera
  5. Tänk att jag också gillar mitt jobb. Mycket. Men visst har jag dagar som går långsamt och vissa dagar man längtar hem. Men det har ju inte heller med jobbet i sig att göra, utan andra orsaker eller verkan.

    Ska surfa runt här lite till.

    SvaraRadera
  6. Vad kul för din skull. Då finns det hopp för mänskligheten. Dom finns arbetena som ger en glad mun
    Fortsätt le

    SvaraRadera