torsdag 23 juni 2011

Ha! Jag vann!

Huvudvärken är borta. Yes yes yes! (Men det kräver att jag lägger mig och sover inom en timme, annars är det kört). Det behövdes ett glas rött, ett par skålar jordnötsringar och en skål ostbollar. Och så en grillad köttbit och sallad. Men av någon anledning orkade jag inte så mycket mat…
Nu är jag inne på glas nr två och kommer snart behöva lägga mig och sova. Och det beror inte på att jag druckit vin utan på att jag är trött! Trött som i helt utmattad. Men i morgon, i morgon ska jag inte vara trött eller matt. Då ska jag vara utvilad, pigg, glad, fräsch, rolig, gärna snygg och med blankt och slätt och fint hår, helt utan frissighet. Och helst utan de grå glittriga stråna. Om jag skulle ta och färga håret i morgon?! Eller nej, kanske inte. Det har skitit sig förut. Jag har lovat mig själv att aldrig aldrig aldrig färga håret själv igen. Ändå ligger det en förpackning med hårfärg i badrumsskåpet.
Det går någon dålig serie på tv på torsdagskvällar. Det är filmat i någon konstig pastellfärg och skådisarna är fula och dåliga.
Jag har berättat att min man har väldigt dålig filmsmak va? Till skillnad mot mig, som gärna ser favoriter i repris om och om igen. *harkel*

Nähä. Jag skulle kunna gå ut i växthuset och ge mina växter lite kärlek som de behöver, men jag orkar inte! Jag ska gå och lägga mig istället och få lite skönhetssömn. Men innan dess ska jag tvinga min man att umgås lite med mig. Han kan behöva distraheras från tv:n lite. Jag har hört att man kan få fyrkantiga ögon om man tittar för mycket på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar