måndag 19 december 2011

Hyllad som en stjärna

Som den stjärna jag är! (skulle jag så vilja tillägga!) Jättemånga har hyllat vår insats på festen i fredags! Så himla roligt!

I morse fick jag se vårt uppträdande på film! En kollega hade filmat med sin telefon. Dock på lite avstånd, men ändå - vi var jättebra!!!

Jag skulle kunna tänka mig att uppträda for a living!

Av en av de högsta hönsen, förlåt cheferna, fick jag och de andra som varit med och anordnat och uppträtt ett presentkort! Superpresentkort, man går in på nätet, knappar in en kod och väljer bland massa olika företag. Jag ska skänka mina pengar till Röda Korset. Eller vänta nu. Han den där Donner är väl borta därifrån va? Jag hoppas att pengarna går till behövande nu och inte giriga.
     .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar