söndag 4 december 2011

Vad tycker vi om söndagar?

Illa.

Eller nä, söndagar är ju sköna men det faktum att det är måndag dagen efter gör att det blir lite jobbigt. Nä, inte lite jobbigt. Mycket jobbigt.

Veckan som kommer blir rätt bra ändå, känns det som.

Måndag: Träna efter inför en sak som inträffar om ett par veckor. Nervös!
Tisdag: Träffa en kompis efter jobbet och fika. Prataprataprata!
Onsdag: Ingen aning, men jag antar att jag ska tvätta.
Torsdag: Träna igen inför det som då inträffar om en vecka ... Kommer vara än mer nervös då!
Fredag: Fredag! Behöver ingen närmare presentation.

Tisdag em ska jag träffa KAM och gå igenom inför ett spännande/trevligt kundbesök på torsdag. Kul när det händer lite spännande saker. Och läskigt när det händer spännande saker.

Idag, det är är kvar av dagen, ska jag gå ut och promenera och så ska jag skriva.
          .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar