fredag 9 november 2012

Åh! Lättnad!

Hon är hittad! Underbart. Helt underbart!

7 kommentarer:

  1. Härligt! Jag läste det på Text-TV. Det är fantastiskt. :D

    SvaraRadera
  2. Ja. En fruktansvärt stor lättnad. Oavsett vad som hänt är hon åtminstone hemma levande!

    All heder till dig och din man som var ute och letade.

    SvaraRadera
  3. Gafflan: Det är helt underbart!

    The Queen: Det känns bra - och extra bra idag! - att ha hjälpt till lite.

    SvaraRadera
  4. Jag har missat hela den här händelsen men åh vilken lättnad för henne och familjen!

    SvaraRadera
  5. Skönt. Jag kan inte föreställa mig hur jag skulle må om det varit mitt barn.

    SvaraRadera
  6. Åsa: Lättnad!

    Singelmamman: Det går inte att föreställa sig. Eller, man förstår ju att det är värsta mardrömmen, men hur hanterar man det?!

    SvaraRadera
  7. Tack och lov! En mardröm verkligen, tur (tur!) att det fick ett bra slut.

    SvaraRadera