onsdag 7 november 2012

Tänkte valvakat

Vid halv tolv gav jag upp och gick och la mig, jättetrött.

När klockan ringde sju studsade jag nästan ur sängen för att sätta på tv:n och kolla internet. Studsade så gott det nu gick med mina gigantiska träningsvärkslår!

Grattis Obama! *vinkar med liten amerikansk flagga*

Idag ska jag börja dagen med en kopp kaffe, i soffan, under filten. (It's cold out there) Sen blir det lite sudokulösning. Ja, jag behöver hjärngympa. Ni läste väl om när jag trodde att bänkbelysningen gått sönder, när jag knäppte och knäppte och knäppte på fel lampknapp? Det är bara en i raden av alla dumma saker jag gör nu för tiden. Fast det kanske inte går att träna upp? Jag kanske är sådan? Jaja, gymnastik är inte fel i alla fall, och sudoku är ganska kul.

Sen ska jag skriva, och orkar inte armarna skriva får jag sätta mig och planera skrivandet.

Sist av allt ska jag iväg med min mamma och syster och bli (hoppas jag) proffssminkad och fotograferad. Hej massa nya Facebookbilder, liggandes på speglar och dylikt. Eller inte. Not my style. Dessutom, är det inte ett riktigt proffs som sminkar mig blir jag kanske bara spacklad ... Och not so nice. Hoppas det blir bra.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar