söndag 11 november 2012

Jaha?

Det regnar. Så lagom kul att ge sig ut och springa då. Nej.

Om två timmar ska vi vara hos mina föräldrar. På knappt två timmar ska jag eventuellt uppbåda energi/lust att ge mig ut och springa eller gå. Jag ska i så fall också hinna duscha.

Det innebär att jag inte hinner slänga in en omgång tvätt. Fast jo, jag kan köra igång maskinen och programmera den så att den är klar tills vi kommer hem igen. Jättekul att komma hem och behöva hänga tvätt. Hellre då inte ha rena kläder i morgon.

Och så var det det här med skrivandet av min bok. Ska jag inse att det förmodligen aldrig blir någon färdig bok?

Oj, nu ljusnar det ute? Är det ett tecken? Ska jag ut och springa after all?

Jag som just satt mig med kaffe nummer två.
.

4 kommentarer:

  1. Boken tror jag kommer bli färdig men den behöver lite mer tid :)

    Hoppas fdagen varit bra?

    Kram

    SvaraRadera
  2. det regnar här med och ingen ljusning i sikte

    SvaraRadera
  3. Jag har hållt mig inomhus hela dagen, underbart.

    SvaraRadera
  4. Anna: Men hur mycket tid behöver den?? :)

    Shamrock: Här har det hållit upp i ett par timmar, hör och häpna!

    Susanne: Jag kom mig inte ut jag heller. Hann inte...

    SvaraRadera