lördag 22 februari 2014

Idag är ingen bra dag, heller, men jag jobbar på det

Ångest och inre stress. I morse (och igår kväll) ville jag bara gråta ut alla inre spänningar, men orkar bara inte med huvudvärken som följer efter rejäl fulgråt. Så jag bet ihop.

Idag struntade jag faktiskt i tremilen (eftersom det ändå inte var spännande) och gav mig ut och sprang en runda. Är fortfarande ledsen och nedstämd, men är i alla fall lugnare inombords.


Önskar jag kunde bry mig mindre om felande personer och energitjuvar. Önskar jag kunde ta vissa saker på mindre allvar. Maken vill att jag slutar jobba så mycket och jag svarade att jag kan inte med det, gentemot vissa föräldrar som jag vet skulle bli besvikna. Jävligt dumt att tänka så, jag vet. Mina egna barn då, som förtjänar en glad, snäll och schysst mamma?! Dem tänker jag inte på verkar det som. Dumma mig.

Borde skita i andra och tänka på mig själv, men jag vill inte vara en självisk människa! Den här världen behöver mer omtanke och vänlighet.

Nu ska jag tona håret. Kanske känner jag mig piggare efter det. [gggagahhhhaaarghhhhh]
.

1 kommentar:

  1. Hoppas att nya håret fick dig att må lite bättre.
    Skickar en massa kramar fyllda med massa energi <3

    SvaraRadera