fredag 28 februari 2014

Nja

Det känns lite som skolk idag, faktiskt. Jag skulle nog orka jobba. Har ingen feber längre och känner mig bara lite tung i huvudet och tjock i halsen. Men är absolut inte tvingad att ligga ner.

Då kommer alltid känslan av att jag skolkar.

Men, om jag hade gått upp tio över fem i morse kanske jag hade mått sämre nu? (Efter en usel natt, som alltid när jag ska upp jättetidigt och bara inte får försova mig!) Ja, jag hade mått dåligt!

Får se till att ägna dagen åt att ta det lugnt och bygga upp mitt immunförsvar och vara stark (och glad) nästa vecka. Börjar med en kopp kaffe till. Kaffe med varm, skummad mjölk. Bästa starten!
.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig. Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  2. Du gör rätt Vi vill att barnen har en frisk dag hemma detta tycker jag gäller även fröknarna!!!men jag förstår din känsla. Ha en go helg

    SvaraRadera