torsdag 3 november 2011

Nu j****r ska jag bli frisk, och pigg, och stark!



Kanske smoothie av olika frukter, samt också äta dessa - har kiwi och passionsfrukt sedan tidigare - bra för immunförsvaret. Shit, glömde färsk ingefära. Eller glömde, hade ingen tanke på det förrän nu.

Echinagard sugtabletter gillar jag. Röd solhatt. Fast inte lika äcklig som den i flytande form *kräks*. Avokado är gott och nyttigt. Och så Proviva-shotsen.

Och så något gott till kaffet!

Apropå kaffe. Nu ska jag ta mig en kopp till, sen efter det blir det till att börja boosta immunförsvaret. Ingen idé att ta något nyttigt precis innan kaffet, då försvinner det ut lika snabbt igen.

Jag känner mig piggare idag än igår. Är jätteglad över det men samtidigt lite försiktig, det kan vara en tillfällig uppgång - har väl varit med om luriga förkylningar förr!

         .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar