söndag 20 november 2011

Bloody sunday

Usch för söndagar.

Fast det känns rätt ok att gå och jobba i morgon ändå. Har en bra period just nu antar jag. Men, vi vår väl se, i morgon, måndag... då kanske jag rasar igen.

Tjejmiddagen igår var precis lika rolig och mysig som jag var inställd på att den skulle bli!

Jag fick ihop mina tolv tusen steg också. Idag ska jag snart gå ut och gå lika många igen. Ska bara dricka mitt kaffe och äta min Dajm först.

Förkylningen är inte så värst mycket bättre, men inte sämre heller, men jag är trött. Ska kanske inte gå på något styrkepass den kommande veckan. Ska kanske låta kroppen återhämta sig ordentligt först. Men jag vill ju träna ju!!!

Måste fundera ut vad jag vill med mitt liv också. Känns viktigt att jag gör det inom en inte alltför lång framtid. Vad vill jag göra och vilken strategi ska jag lägga upp. Och det är just det där med strategi som stjälper hela lasset - jag är ju inte strategisk, alls. Ni som spelar Wordfeud med mig förstår vad jag menar.

2 kommentarer:

  1. Och det gör inte jag så jag förstår inte alls vad du menar:)
    /Åsa, som bytte liv vid 45.

    SvaraRadera
  2. Låter som om återhämtning vore ett bra förslag
    Sköt om dig

    SvaraRadera