lördag 5 november 2011

Skällde lite på maken i morse

Jag var så irriterad igår att jag hade svårt att somna, men jag måste ha somnat till utan att jag märkte det och när maken kom hem fräste jag "hej" och somnade om...

I morse skällde jag på honom för att han inte tagit det lösenord vi bestämde, men då visade det sig att vi pratat om lösenord till något ... eh, program heter det inte, men något iCloud eller så. (Kan inte förklara för jag vet inte!)

Han hade inte trott att datorn skulle hinna gå ner i vila (men se det hann den för jag glömde liksom bort att gå dit efter de tolv minutrar som var kvar på överföringen när maken gick hemifrån). Jag kan tycka att han borde informerat mig innan han gick, om att han satt lösenord på datorn.

Så arg jag var! (Men skriva på boken på den lilla datorn, fanns inte på kartan eller? Just asking.) Jaja, allt handlar om att jag är livrädd för att prestera. Nu, dricka kaffe.
              .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar