fredag 25 november 2011

Skavlan

Gud vad jag älskar Björn Gustavsson. (Eller stavar han Gustafsson?) (Spelar roll) Vilken kille! Sååå söt, så underbar, så ödmjuk och så fantastiskt mysig! Björn, vill du gifta dig med mig?

Eh. Nu är ju jag redan gift (och påverkad av tre glas goda vitvin). Men ändå. Tant får svamla.

Hemma och jag har bara gått sjutusennågrahundra steg. Måste gå ut igen. Ska bara kolla på Fru Carl Bildt först. Hon är så förskräkligt osnygg att jag blir helt hänförd. Så osnygg och så mycket utstrålning att hon blir vacker! Otroligt. (Själv såg jag jag mig själv i spegeln i baren idag och ville gå hem och dra en ful filt över mig) .

Carl och Anna Maria har verkligen äktenskapstycke. Väldigt lika. Två rätt så (förlåt mig) osnygga människor, som ändå har så vansinnigt mycket utstrålning!!!! Hur bär de sig åt? (Jag ser ut som en tönttönt, trots att jag ibland känner mig lite ... eh, fräck - eller nåt, ibland.)

Jag är också lite avundsjuk på hennes självförtroende tror jag. Ska nog gå ut och gå istället. Hrmf.
       .

6 kommentarer:

  1. Ja han är för söt... tant här skulle också kunna tänka sig honom... är ju dessutom från samma lilla håla, så rent geografiskt vore det ju inte omöjligt... åtta år är väl ingen åldersskillnad att tala om??? Fast jag blir lite nervös... borde också gå ut och gå... skaffa mig en stegräknare framför allt och sätta upp mål som ditt... mycket inspirerande... men idag går jag nog och lägger mig istället! Happy friday! kram

    SvaraRadera
  2. Du. Ser inte ut som en tönttönt (Skule det vara 2 tönt eller var det ditt vin? ;-) )
    Du SER fräck ut när du känner dig så!
    Fortsätt med det! :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Nina: Åtta år är ingenting! Kör hårt! :)

    Åsa: Jaa.

    Anki: Det skulle vara två tönt i ordet! :)

    SvaraRadera
  4. Här hemma kom en fundering upp när vi såg programmet: Vad pratar dom om när dom är lediga. Jag gissade på utrikespolik och sambon på Balkanfrågor. Så tråkiga som dom ser ut kan det väl inte finnas annat att samtala om

    SvaraRadera
  5. Lisbeth: Man ska aldrig döma hunden efter håret! (Men det gör man.) Jag tror att Carl (och även fru Bildt) är riktigt rolig om man umgås med honom privat.

    SvaraRadera