måndag 21 november 2011

En sådan där igen, må(ngest)ndag


Så var det måndag morgon igen.

Dock att den här måndagen känns mycket bättre än den förra. Då var jag nära att börja gråta hela tiden. Det måste vara något med hormonerna alltså. Jag ska snart oh hemska tanke byta min hormonspiral. Det är fem år sen sist och jag minns inte om jag bloggade för fem år sen eller inte. Nej det gjorde jag inte. Jag började blogga i samband med att vi skulle bygga hus.

 

Ah. Då har jag ett blogginlägg att skriva nästa gång jag inte vet vad jag ska skriva om: Den försvunna hormonspiralen.

 

Fy. Det var ingen rolig tid.

 

Fast det var inte mycket som var särskilt roligt under tiden mina barn var riktigt små. Hemskt att säga, men så var det. Fast det var otroligt mysigt att ha små barn att pussa på. Jag hade nämligen världens finaste barn. Och har fortfarande.

 

Ni andra som har barn må tycka att ni har världens vackraste barn, men ni ska bara veta hur underbara (underbarast) mina är!

 

Nu ska jag fortsätta jobba och så ska jag fortsätta ha en inte fullt så förskräcklig måndag.

 

Vi hörs säkert senare. Jag har massor att skriva om idag! Tyvärr har jag massor av jobb att fylla tiden med.

 

 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar