onsdag 9 november 2011

Tankad!

Istället för att träffas på ett fik på stan med hårda stolar och hög ljudnivå åkte vi hem till mig, satt skönt tillbakalutade i våra soffor och drack finkaffe och åt choklad. Då behövde vi inte snegla på klockan och fundera på bussar hem.

Så skönt och så himla trevligt. Nästa gång ska vi ta en promenad och gå och titta in i fönster. Promenera är trevligt.

När jag vinkat av kompisen gick jag över till min syster för att lämna en bok jag lånat, men hon var inte hemma, så jag satt och pratade med min svåger en stund istället. Vi planerar att ha lite fest ihop nästa år. Men det är långt till dess. Väldigt långt.

Nu ska jag öppna word, skriva på min bok och sen Sova. Herregudihimelen vad jag vill och behöver sova.

Trots att jag är aptrött och måste sova är jag full av positiv energi. Låter motsägelsefullt, men så är det! Det vimlar av roliga saker framöver; After Work i morgon, fest på lördag och så tjejmiddag nästa lördag med bästa tjejgänget.

Måste komma ihåg att ta mig tid för fler fikor; fler kompisträffar - spontana eller inte.

I morgon, om jag hinner, ska jag lägga upp min award som jag fått. Tjoho!
      .

4 kommentarer:

  1. ja gud, sömn ja. Helt plötsligt kan man inte få nog utav det. jag som är en kronisk nattuggla sitter här och jäspar trots att klockan inte ens är nio... det måste vara hösten? Vädret? Vintertids-jetlag?

    SvaraRadera
  2. Också trött, men fylld av energi, rätt skön känsla.

    Sov gott!

    SvaraRadera
  3. Katarina: Vintertids-jetlag tror jag det är, helt klart.

    Vero: Ja, mycket bättre än trött och fylld av negativ energi (vilket jag annars ofta är)...

    SvaraRadera
  4. Undrar om man kan få roliga saker på recept? Det är garanterat bästa sättet att klara sig genom trötthet.
    Härligt för dig med så mycket kul framöver
    Kör hårt

    SvaraRadera