tisdag 1 november 2011

En liten tisdag


November.

Om två månader är det 2012. Det går fort! Snart är härliga våren här och med den ljuset.

 

Fram till dess får man försöka roa sig bäst man kan.

 

Jag är lite positiv idag ja, och det beror nog enbart på att jag jobbar bara idag och sen är jag ledig! Jag har höstlov onsdagtorsdagfredag. Och det ska bli ljuuuuuvligt!

Morgonens medhavda kaffe är en blandning av Zoegas Hazienda och något italienskt (köpt på ica) espressokaffe. Riktigt gott faktiskt.

 

Nu jobba. 



6 kommentarer:

  1. jaa, om det nu bara kan komma lite snö så blir det fin och härlig vår sen :)

    SvaraRadera
  2. Först massor av snö! Sedan kan våren komma (typ i februari..)
    Ha ett riktigt skönt höstlov! :)

    SvaraRadera
  3. Så skönt med ledighet så här mitt i hösten. När du skrev om månaderna tänkte jag :Hjälp det är snart jul

    SvaraRadera
  4. Åh va härligt det låter! Drick en massa te så försvinner kanske förkylningen... och om inte så låter det ju ändå mysigare att vara hemma än på jobbet en dag som denna... jag är inte ett dugg avundsjuk... inte ett dugg!!! =) kram!

    SvaraRadera