torsdag 3 november 2011

God, lite bättre morgon

Svidet och killet i halsen från igår är borta, men jag är snuvig och lite hostig och ja, förkyld helt enkelt. Jag hoppas att jag är piggare än igår, så att jag orkar städa lite. Jag vill ju faktiskt städa lite. Observera ordet lite. Och så ska jag orka röja lite i tvättstugan.

Men jag har gott hopp om dagen. Bara jag får tag på en flaska Blutsaft. Här ska immunförsvarsboostas så det står härliga till!

Kanske orkar jag skriva lite idag? Måla skiter jag i så länge, tills jag känner att jag bara måste måla (måste som i vill alltså). Men skriva vill jag. Fast jag kan inte alltid. Det går inte, vill sig inte, det låser sig och blir ... inte bra.

Men om jag någonsin ska kunna titulera mig författare krävs det att jag faktiskt skrivit något.

Nu kaffe.
        -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar