lördag 19 november 2011

Treo eller

Om en och en halv timme ska jag vara hos en kompis på tjejmiddag. Innan dess ska jag helst ha duschat, sminkat mig, fixat håret (as if that's gonna happen!), piggnat till. Funderar på att ta mig en Treo faktiskt. Jag vet att det inte är bra och att man kan bli beroende. Men va fan, jag dricker ju mer vin än jag dricker Treo så någon gång i kvartalet kan det väl vara hänt? Ja, det kan det.

Tjejmiddag - det ska bli så kul! Det händer tyvärr för sällan att vi har sådana nu för tiden, med alla män och barn som måste lämna bilden för en kväll.

Häpp! Häpp! Hopp ur soffan! In i duschen!
        .

2 kommentarer:

  1. Ta du en treo och sedan en dusch så blir du pigg som en lärka!
    Ha en kul kväll med tjejorna. :DD

    SvaraRadera
  2. Hoppas att kvällen blir kanon, tjejmiddagar kan man inte få för mycket av.

    SvaraRadera