fredag 11 november 2011

Igår, torsdag

Efter jobbet igår var vi fem tjejer i olika åldrar som träffades och gick på after work. Två av tjejerna har jag bara hejat på tidigare och pratat ytterst lite med, men det var jättetrevligt! Tre och en halv timme gick jättefort! Vi hann ju knappt presentera oss för varandra innan klockan var dags att åka hem. Vi har redan bestämt att vi ska göra om det, snart.

Det är så himla roligt när man träffar människor som tillför en massa positiv energi, som gör en glad! Allra helst när det är människor som man kanske inte tror att man ska passa så himla bra ihop med. (Eller är det bara jag som har en massa förutfattade meningar om folk? Och är full av fördomar.) (Men jag är bra på att ändra uppfattning när jag märker att jag haft fel. Det tror jag är bra.)

Det var gårdagen det. En väldigt trevlig sådan.

Snart kommer ett inlägg om dagen idag.
     .

5 kommentarer:

  1. Haha undras hur många timmar vi tjejer behöver, har man kommit i gång går kvällen alldeles för fort.

    Ha en bra fredagskväll!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att få energi av en massa nya bekantskaper. Det är viktigt. :)

    Hoppas du får en trevlig fredagkväll. :)

    SvaraRadera
  3. Älskar sån't. Tycker det borde finnas en svensk motsvarighet till italienskans aperitivo ;)kul att du hade trevligt.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att många gånger blir det bättre när man inte känner alla. Det går inte på i invanda mönster utan styrs in på nya samtalsämnen. Kanske man borde ordna kompisblind dater
    Två som känner och tre som kommer till vad tror du? Alltså jag pratar om kompisar inget annat
    Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  5. Helt underbart när man träffar människor som känns som om man känt varandra hela livet efter några minuter.

    SvaraRadera