tisdag 8 november 2011

Tankeläsning funkar inte i bloggen heller

Jag trodde bestämt att jag hade skrivit ett inlägg i morse. Men se det hade jag inte. Men jag vet att jag tänkte att jag skulle skriva ett. Men se det räcker tydligen inte att bara tänka inlägg, det måste skrivas också.

Och jag vet att nu undrar ni om jag tänkt skriva några fler korta meningar som alla börjar på men. Det ska jag inte.

Dock ska jag berätta att jag överraskade mig själv genom att ge mig ut och powerwalka en runda när jag kom hem från jobbet, och efter det sprang jag en runda. Det blev totalt bara 20 minuter, men jag vill inte utsätta mig för större prövningar än så, med tanke på mina förkylningar som lurat i vassen. Nu hoppas jag att de gett sig iväg långt långt långt bort. Jag vill nämligen börja träna igen, på riktigt.

Om jag skulle skriva några ord på min bok när jag ändå är uppe i varv?
        .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar