torsdag 11 oktober 2012

En mycket mycket bra dag

Dessvärre har jag inte varit ute i det vackra vädret (dumt) och inte hängt tvätten som jag körde i morse (dumt) MEN jag har skrivit lite drygt 4000 ord (BRA!).

Detta trots att jag hade svårt att slita mig från Sonjas hemlighet i förmiddags. Jättesvårt!

Ikväll ska jag läsa klart boken. Längtar redan. Den är så bra. Den är så himla bra, faktiskt ännu bättre än den första sonja-boken. Tycker jag. Mer om det när jag läst slut den. Mer om Morgongåvan också, som jag skrev igår att jag skulle blogga om idag. Mitt lögnaktiga stycke!


Åh vad jag älskar lediga dagar! Och i morgon kommer en till. Älskar! Men nu skriva lite till. Vill gärna passera 64-tusenordsgränsen innan jag slutar.
.

3 kommentarer:

  1. Du skriver ju massor på en dag. Själv är jag glad om jag får ihop tusen ord just nu.

    SvaraRadera
  2. Åsa: Det är inte varje dag jag skriver så mycket. Och nu börjar det kännas i kroppen - den vill vila.

    Andra intryck: Jag är riktigt nöjd! :)

    SvaraRadera