måndag 1 oktober 2012

Nu testar jag igen då

Hittills: Två fel. Fem. Men det beror på att Å sitter nedanför . som sitter nedanför L.  

Om jag koncentrerar mig och tittar på tangenterna hela tiden och skriver  l å n g s a m t  går det braå. Eller sådär. Å sitter så himla dumt.

Jag får ta och visa ett par bilder tror jag. Och det blev ett å i stället för . ungefär fem gånger. Och lika många gånger blandade jag ihop blanksteg med tillbakaknappen.

Men skam den som ger sig. Jag tror jag gillar det ändå. Typiskt med tanke på vad det kostarå åå. ALLTSÅ!!! Gaaaahå. Men! Hur svårt kan det vara. Så!
.
. .

2 kommentarer:

  1. Jag provade ett nytt tangentbord i en bokhandel häromsistens och det var oskrivbart för mig.
    Jag håller mig också till mitt gamla.

    SvaraRadera
  2. Ha ha låter rörigt, ta kort på tangentbordet :)
    Kram

    SvaraRadera