onsdag 10 oktober 2012

Fyra dagar ledigt

Sååå skööönt.

Men äldsta har feber. Igen.

Suck på det här klimatet. Varför har vi inte North Carolinas klimat istället?


Min hals svider, jag är trött och ska snart gå och lägga mig. Sur är jag också, om det är så att jag åker på ännu en förkylning den här hösten. Jag hade tänkt och behövt städa i morgon. Och skriva.

(infoga harang med fula ord)

Tur att jag tackade nej till att jobb i morgon. Även om det tar emot att säga nej. Jag vill hellre säga ja, vara till lags, göra andra glada. Men jag måste träna på att säga nej. För min skull.

I morgon kommer de nog ringa för att kolla hur jag kan jobba nästa vecka. Onsdag är nog redan spikad, men fler dagar ska det väl bli. Hoppas jag. Och blir det inte det blir jag säkert uppbokad till någon annan förskola.

Just nu orkar jag inte fundera så mycket. Jag ska skriva en liten liten stund, sen ska jag lägga mig och läsa. Jag har läst ut Morgongåvan av Susanne Boll och ska ge mig på Sonjas hemlighet strax. Mer om Morgongåvan i morgon!
:

1 kommentar:

  1. Jobbigt med förkylningar. Tar musten ur en helt. Hoppas det stannar vid lite svid i halsen och att äldsta kryar på sig snabbt. :D
    Kram

    SvaraRadera