fredag 15 januari 2010

Åh vilken dag!

Vilken bra födelsedag! Och den är inte slut ännu, långt ifrån.
Jag har varit (och är) så uppspelt att jag har världens huvudvärk, hej Treo!

Jag har njutit kaffe och finchoklad - tack gulliga kollegor!

Utvecklingssamtalet med chefen gick jättebra!

Shit vilken dag! Och jag bara älskar min iPhone! *hjärtahjärtahjärta*

Återkommer senare, när gästerna gått hem och huvudvärken försvunnit (vilket jag verkligen hoppas att den gör)

Ha en härlig fredag! Tack för alla gulliga kommentarer! *gillar*

7 kommentarer:

  1. Åhh... MISSAT! :O
    G*R*A*T*T*I*S på födelsedagen!!!!

    Hoppas huvudvärken flyger sin kos.
    Ååå jag ångrar mig sååå att jag inte köpte en iphone... Köpte sation pga pixlarna... *suck*
    Nästa ggn blir det en iphone :)

    Njut av din kväll å din iphone :)
    Å grattis igen :))
    KRAM

    SvaraRadera
  2. GRATTISGRATTISGRATTISGRATTIIIIIS!

    Det var allt... :)

    SvaraRadera
  3. Massa grattis! Hoppas att kvällen blir lika perfekt som presenten.

    SvaraRadera
  4. Alla: TACK för alla gratulationer - ni är för goa!!!
    *jättekram*

    SvaraRadera