fredag 8 januari 2010

Varning för lite fylleinlägg


Ok. Eventuella stav coh slarvfle, oj slarvfel får förbises. Eller överses med. Jag är onykter. Och då slinter lätt tangenterna under fingrarna.

Oj vad jag är omusikalisk. Inte ens alkohol hjälper. Jag suger ******** på både trummor och gitarr. Eller var det bas. Sång är ingen hit heller. jag har nätan tappat rösten. Men det var roligt.

God mat coh gott vin och trevligt sällskap. Desvvärre ett trött sällskap. I alla fall syster och svåger som är lätt jetlagade, coh så jag då. SOm alltid är trött fredagkväll. Maken är den enda som var pigg.

Tack till alla härliga goa ni som läser och kommenterar och förgyller min vardag( coh helg)! Med roliga, gulliga, snälla och härliga kommentarer! Min blogg hade inte varit någonting utan er! Tack! *kastar slängkyssar*

1 kommentar:

  1. Tar emot slängkyssar och kastar vilt tillbaka! Tjoho. Men sjunger låter jag bli.

    SvaraRadera