torsdag 14 januari 2010

Hemma och trött (wow liksom)

Jag är inte fullt lika trött och sömnig som jag var igår för då var jag knappt vid liv kändes det som. Somnade klockan 22. Ikväll ska jag i säng i tid igen. Längtar redan!

Men innan jag kan lägga mig ska jag (eller maken) åka och handla inför i morgon, och vika tvätt. Och hänga en omgång också kom jag precis på. Skit också. Det är en sak att fylla en maskin med tvätt och få lite mer utrymme i tvättkorgen. Men. Sen skriker maskinen att den är klar och då ska tvätten hängas. Roligare kan man ha...

2 kommentarer:

  1. Hur kommer man i säng i tid? Ja, alltså om det inte redan ligger någon där som man väldigt gärna vill dela säng med. *Tar tacksamt emot alla råd*

    SvaraRadera
  2. Realisten: Först och främst kör man sig själv i botten, så att man blir så trött så man nästan mår illa, och man riktigt känner hur förkylningen knackar på dörren (läs: svalget). Då lockar sängen faktiskt, en hel del! Då kan ingen blogglusta i världen stoppa en!

    Eller så bestämmer man sig bara för att i kväll ska jag somna tidigt. Fast det där tror jag inte på själv! :)

    SvaraRadera