lördag 16 januari 2010

Idag kan bli dagen jag slutar blogga här


Jag har tänkt lära mig mobilblogga idag. Det är en stor anledning till att ha en iPhone (som jag ser det). Och om jag inte får det att funka.... oh, vad jag kommer bli sur, arg och irriterad. Och risken är att det är stackars maken som får skiten när jag inte fattar.

Risk finns att jag stänger ner här och börjar blogga på wordpress i stället. Men jag hoppas att jag får till det. Jag gillar verkligen Blogspot och jag känner mig inarbetad här! Håll tummarna!

5 kommentarer:

  1. Äldste sonen har en iphone. Jag ska fråga honom om han vet hur man gör. Inte för att han bloggar och därför vet, utan för att han BARA VET om sådana saker ibland (mycket orättvist, men praktiskt om han finns i närheten).

    SvaraRadera
  2. Jag oxå! Men lär nog följa med dig vartän du far. Om jag får förstås. :)

    Är ju kul med nya telefoner eller andra tekniska grejor. Tar bara lite tid innan man lär sig.
    Fick ny telefon på jobbet förra veckan men har inte alls satt mig in i den. Har inte hunnit. Kan ju bli sittandes hur länge som helst med sånt och det är kanske inte det jag ska göra på jobbet. :)

    Ha en trevlig dag och lycka till med iPhonen!

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Jag håller mina tummar stenhårt!!

    SvaraRadera
  4. Mockapocka: Det får du gärna göra! Gullig du är!

    M.: Tack, det behövs...

    Truddelutt: Såklart du får!
    Lycka till med din nya!

    MissC: Tack!

    SvaraRadera