tisdag 5 januari 2010

Trångt...

Jag tog jeans idag. Jeans. Det var - och är - ingen hit. Inte alls. De sitter illa och sitter åt. Och oh vad jag ogillar kläder som sitter illa och bysor som sitter åt. Jag längtar hem till mysbyxorna!

I övrigt är det här en trött dag. Jag kom knappt ur sängen i morse. Ville inte lämna sängen... På bussen bestämde jag mig för att gå förbi Steinbrenner och köpa med mig en frukostpåse med kaffe, macka, yoghurt och müsli. Mums!

Men väl där står en lapp på dörren: Idag öppnar vi klockan 9. Men!? Så kan man ju inte göra...

Om en halvtimme springer jag ner och köper mig en frukost. Fast med te istf kaffe, för det dricker jag just nu.

Hopp om dagen!

7 kommentarer:

  1. Brrr jeans?? Här har vi 15 glada minusgrader och jeans är så förbannat kallt*rysa* Iofs-ett par djupfrysta lår piggar ju alltid upp tillvaron

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en fin dag,gumman!

    Håller med dig. Obekväma byxor & sömniga dagar kan man klara sig utan. Men snart,snart får du komma hem & byta till mjukisbyxorna!

    Har bytt blogg & namn!

    Kram
    /Jessika

    SvaraRadera
  3. Att jobba hemifrån innebär; ligga med datorn i knät, iklädd mysig badrock, och en pläd om benen. Sköna kuddar i nacke och rygg. Och lagom avstånd till kök och mat och dryck. Tänkte kanske att du var nyfiken och ville veta...

    SvaraRadera
  4. Då antar jag att du mumsat i dig din frukost vid det här laget ;)

    Det är ju en tid med många helger, så det är nog svårt att komma igång efter julen. Så var det då för mig medans jag jobbade.

    Vad skönt med helg imorgon va? sovmorgon och tofflor hela dagen ;)

    SvaraRadera
  5. Mofs: Vi har några få minus här idag bara. Men rått som bara den. Brrr.

    Punklantis: Ska spana in din nya!

    Singelmamman: Det tänkte du att jag ville veta...?! *håller för öronen och trallar högt*

    Ulrika: Nu har jag ätit en del av min frukost, ska ta yoghurten på fikan om en halvtimme!

    SvaraRadera
  6. Eh, Mofs... Nu vet jag varför jag frös i morse, "några minus" visade sig vara nio minus... *brrr*

    SvaraRadera
  7. Själv älskar jag jeans. Och mysbyxor... ;)

    SvaraRadera