torsdag 14 januari 2010

Det blir inte roligare än så här


Jag ska äta lite fil och flingor nu, och kika i lite bloggar! Får se hur många jag hinner och orkar besöka. (zzzZZZzzz) Ska snart lägga mig. Det är en stor och viktig dag i morgon! Jag ska ta lite sovmorgon (barnen vill absolut sjunga för mig på morgonen) och på förmiddagen ska jag få massage (mmmmmm!) och sen piper jag hem vid kvart över två! Tjohoooo vilken härlig dag!

Att det ska klämmas in ett utvecklingssamtal någonstans under dagen också tänker jag skita högaktningsfullt i just nu och ta det problemet när det kommer. *trallar högt och lite trotsigt*

Annars är läget under kontroll. Två maskiner tvätt är körda och bägge är hängda. Barnens gympapåsar är någotsånär packade (tror jag, de fick göra det själva) och en del tvätt är hängd (dock inte i närheten av så mycket som jag hade tänkt att jag skulle vika....) och - hör och häpna - jag har lagt fram kläder för i morgon! Hur vuxet och strukturerat är inte det, så säg?!


1 kommentar:

  1. Då får jag passa på att gratulera nu då, för i morgon vet jag inte om jag har tid. GRATTIS!

    SvaraRadera