söndag 24 januari 2010

Ligger i sängen-inlägg!

Jag testar lite nya grepp. Kanske blir det mer bloggstuff på det här sättet?

Kanske är jag bara lat. Trött är jag definitivt. Magen är lite öm. Jag misstänker att det är efter Iprenen igår. Det är något med det inflammatoriska i tabletten.

Hungrig är jag också. Maken ska baka scones! Gott gott! Själv ska jag ta mig upp och ut i köket och hälla i mig en rejäl skvätt Aloe Vera, det är bra för magen. Ska bara ligga kvar en liten stund till under täcket...!


___________________________________________________
(reklam raderad)

3 kommentarer:

  1. Nybakade scones till frukost är inte fel =)

    SvaraRadera
  2. Hur fick du plötsligt in reklam??? *fattar ingenting*

    SvaraRadera
  3. Monica: Det är verkligen inte fel!

    Nilla: Jag mailade ett inlägg (liggandes i sängen) från min yahoo-mail, då kommer det tydligen med reklam som jag inte ser när jag skriver inläggsmailet...

    Något om "hitta kärleken..." bah!

    SvaraRadera