söndag 31 januari 2010

Hej tvättstugan!


Jag ska försvinna in i min tvättstuga en stund, sätta på radion eller bara lyssna till mina egna tankar. Och vika tvätt, förstås. Fruktansvärt tråkigt men välbehövligt. *vill inte vill inte vill inte*

Nu undrar jag vad jag ändrat för inställning, min inläggsruta ser inte ut som vanligt och texten är mindre än vad den brukar vara.
Kan bli spännande. Kan lika gärna bli fel.

Hm. Det verkar som att jag hade kommit åt till Redigera HTML-läge istf Skriv-läge. Kan jag inte minnas att jag gjort, ej heller tro att jag gjort (skulle jag inte ha koll på vad jag gör eller? Va? Va? *fnys*) Det verkar funka nu. Hoppas jag, men man vet ju aldrig.

Så, hej tvättstugan *försöker igen*


3 kommentarer:

  1. Borde man inte ligga på en divan och bli matad med vindruvor och ost på söndagar? Du viker tvätt och jag måste jobba. Ska det vara så? Borde vi inte bli lite mer bortskämda? Är det bara jag som känner mig orättvist behandlad?

    SvaraRadera
  2. Tjockis: ! Jag känner mig också väldigt orättvist behandlad. Det ska inte vara så, något är fel!

    SvaraRadera