onsdag 13 januari 2010

Bokstäver?

Det måste vara någon slags bokstavskombination som drabbat mig. En på tre bokstäver. Stora bokstäver. Som kommer ibland. Och som drabbar vissa väldigt hårt. Dock inte mig så hårt, oftast inte. Men ibland Som Fan.

Om det inte är det vet jag inte vad det är? Men det är jobbigt.

Det är jobbigt att vilja slå till folk, att vilja gapa och skrika, och vilja kasta saker omkring mig...

Jag måste nog gå och se om det är någon trevlig skorea någonstans. Eller gå till Grandma´s och förlusta mig (läs: ruinera mig). Eller varför inte en ny väska?! *åh!* Nej, för helvete, ingen ny väska - det har jag inte råd med. Ingen ny väska!!!

4 kommentarer:

  1. Andas och räkna, sakta. Absolut tycker jag att du ska unna dig något för när man drabbas av trebokstavssyndrom är man väl värd shopping ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha... jag kissar på mig sluuuuta! Neeeeeeej sluta INTE!!

    Om det inte är den med tre bokstäver så kan det vara det som drabbade mig i höstas! Kännde PRECIS likadant och lite till!

    Blev sjukskriven med ordination: sova. sova, sova, viiiila, inte göra någonting, promenera!

    Känns nu efter tre månader bättre!:)
    Jobbar 25% nu till en början för att känna efter och se om jag kan hålla mig från att vilja slå någon som tex sitter och pratar högt i mobilen på pendeln.. grrr...! Och att inte vara ARG hela tiden!

    I dag ska jag jobba så jag får väll se om jag klarar av att vara så serviceminded som mitt jobb kräver?!

    Så du, om det inte går över finns det bra ordinationer så som....

    sovasovasovasäng säng säng...sovasovasova säng säng säng....

    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. Samma bokstäver har drabbat mig. Det är skitjobbigt. På riktigt! SKO har också tre bokstäver! Som motvikt och behandling.......

    SvaraRadera
  4. Gafflan: Visst är man!

    Eva: Sova! Vilket underbart ord!

    Cina: Skor. Det är trevligt! Men jag orkade inte gå och titta - för mycket folk, och för många skor att välja på! Rea = impulsköp = felköp => dyrt i längden.

    SvaraRadera