torsdag 7 januari 2010

Gå och lägga mig, nu?


Nu när det är som roligast? Jag läser gamla och nya bloggar, jag skrattar åt kommentarer och blogginlägg - jag har roligt och jag vill inte gå och lägga mig! Vill inte!

Men på min axel sitter en liten jävul och talar om för mig att jag måste gå och lägga mig. Annars kan jag räkna med att jag ångrar mig i morgon bitti. Plus att en liten förkylning kan drabba mig hårt, och det vore tråkigt nu inför helgen. I morgon ska vi in och leka med syster och svåger med jetlag - men det gör inget, jag har själv lite jetlag efter att ha jobbat sporadiskt den här veckan. Men sitta och gäspa i kapp är alltid trevligt!


8 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en skön sömn, jag går och lägger mig när jag blir trött, kan ju inte tvångssova=)

    SvaraRadera
  2. Jag vill inte heller gå och ägga mig! =(

    SvaraRadera
  3. Dom är väl typ 6 timmar piggare än alla andra, va?

    Om du vill komma i fas med dom får du gå upp typ 03:00 på morgonen.

    SvaraRadera
  4. nä vem vill sova när det är roligt .. he he.. inte mina barn i allafall..inte jag.... jag stretar emot men måste ge mig nu---
    sängen...hoppas du får en skööön morgon
    kram

    SvaraRadera
  5. Det är bara att inse fakta och göra som Pippi Långstrump. Ta kommando över sig själv.

    SvaraRadera
  6. Hoppas du mår bättre idag! Känner av temperaturskillnaden på 50 gr:). Önskar dig ett gott nytt år!Kram

    SvaraRadera
  7. Blev lite nyfiken på vad det egentligen är Nilla inte vill göra...?

    SvaraRadera
  8. Singelmamman: Jag är glad att du ställde frågan!

    SvaraRadera