onsdag 31 augusti 2011

Så, kvällen då

Jag fick ett brev på posten idag. Ett brev. Kuvert, handskrivet, frimärke. Och det låg något i. Ett blått nagellack. Tack snälla GlimraSkimra!

Sen kom ett mail. Den årliga tjejhelgen går av stapeln i mitten av oktober. Vi ska iväg någonstans som är hemligt. Jag hatar hemligt! Jag hatar att inte ha koll! Och jag blir nervös. Dumt, för jag vet att det blir bra. Vad vi än ska göra, vart vi än ska. Måste bara ha koll. Men det är nog nyttigt att inte alltid ha koll...

2 kommentarer:

  1. Du verkar få mycket roligare inbjudningar än jag. Och dessutom brukar det finnas dajm hos dig, tydligen. Jag är lite avundsjuk.

    Håller tummarna för att det snart känns bättre på jobbet. Om inte, så byt! Man ska inte stanna på ett jobb där man inte mår bra.

    SvaraRadera
  2. Åh va kul med hemligt resmål! jag älskar överraskningar! Men får då aldrig vara med om hemliga resmål:)

    SvaraRadera