tisdag 17 november 2009

*avgrundsvrål* och varning för svordomar


Nu kan det inte bli gråare och tråkigare ute. Det är så dimmigt idag så det är på gränsen till att färgerna upphör och världen blir svartvit.

Jag har huvudvärk idag igen och känner mig ur gängorna, ur kängorna och jävligt irriterad. Och klockan är tjugo över åtta! Och jag är fan så sprudlande positiv och glad och uppåt. Vad härligt, vad roligt och vad trevligt för mina kolleger. När jag ska ta ut mitt dåliga humör på dem. För inte fan tror ni väl att jag tänker hålla det för mig själv? Varför ska bara jag ha en jävlig dag för? Näh! Här ska delas med sig. Jag ska fan dela med mig så jävla mycket att jag till slut är den enda glada på hela företaget! Och då ska jag skälla på mina jobbarkompisar som blivit sura, trötta, irriterade och gråtfärdiga och säga åt dem att rycka upp sig och inte vara så jävla tråkiga och sura!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar