onsdag 25 november 2009

En tanke har slagit mig


Jag ska snart slita mig från datorn...

Nej, det var inte det som var min tanke! Jag ville bara förtydliga att jag fortfarande satt kvar här. Som om någon nu undrade, eller trodde något annat eftersom det kom ett inlägg till. Kom till saken!

Eftersom jag har slut på blogguppslag och bloggidéer så tänkte jag eventuellt låta min man gästblogga här. Och i samma stund som jag ser den meningen i skrift blir jag lite tveksam. För vad skulle han (få) skriva om? Om han ens skulle vilja... Tur att han inte är hemma nu, för han hade förmodligen sagt JA! Och genast börjat fila på en massa saker, om mig.

Nu får jag tid att tänka efter (vilket är viktigt och nyttigt, har jag märkt!) och till och med sova på saken. Ja visst, för jag kommer ju inte att fråga honom det första jag gör när han kommer hem om vilken minut som helst. Fort, stäng ner fort!


3 kommentarer:

  1. haloj ska bli spännande och få höra och se hur gäst bloggaren ska få till detta :)
    men blogg uppslag du som är en fantastik fotograf det kan väl inte vara svårt ;)

    SvaraRadera
  2. Nu gav du mig en idé (mitt i idétorkan). Låta mannen beskriva mig utförligt på bloggen och se om det stämmer med min (och alla andras) uppfattning. Han är säkert hur eager som helst. N O T:)

    SvaraRadera
  3. Susanne: Allt är svårt...

    Kommandoran: Det vore intressant att se vad maken har för tankar om mig, och vad din har om dig!
    Kanske har de missuppfattat oss alldeles! Eller så känner de oss? Spännande hur som helst. Kanske.

    SvaraRadera