lördag 7 november 2009

Sovmorgon?


Det är lördag morgon idag, jag släckte sent igår kväll för jag låg och läste, men ändå vaknar jag av mig själv halv sju och kan inte somna om!? Varför? Hur skönt hade det inte varit att få sova till nu, halv nio?! Det hade varit jätteskönt! Jag hade dessutom behövt två timmars extra skönhetssömn. (Hundra timmar snarare. Eller tusen. Eller tills mitt fula fula munsår har försvunnit.)

Nu har jag läst ut Skam, av Karin Alvtegen. Och nu längtar jag efter att få läsa fler böcker av henne. Herregud vad bra hon skriver!

Nähä, nu är det frukost som gäller. Jag är så hungrig att jag mår illa! Bäst att äta då!

2 kommentarer:

  1. ja, ibland kan det vara skönt med en sovmorgon..
    hade också det idag

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag nyfiken på den författaren.
    *lägger till min lista*

    SvaraRadera