onsdag 25 november 2009

Mysfikar

Maken fyllde år i måndags men eftersom han hade möten då och kom hem sent blev det inget kalas eller firande, så idag gick jag iväg på fikan och köpte lite goda kakor på Steinbrenner. De har vi mumsat i oss nu!

Och nu är jag sugen på mer! Alternativt luta bak huvudet och sova en stund.

Nedräkningen till december och advent har börjat! Jag längtar som en tok efter att få plocka fram ljusstakar och stjärnor (ja jag vet att jag upprepar mig)

Undrar om jag orkar plocka fram dem redan nu och kolla om jag har lampor som funkar eller om jag måste köpa? Så lagom roligt att upptäcka det på lördag kväll när det är dags att tända dem (som jag brukar. Upptäcka att jag är utan lampor alltså)

Nu är det snart dags för middag, sen ska jag snart välta barnen i säng så att jag själv kan få gå och lägga mig och sova. Oherregudvadjagvillsova.

3 kommentarer:

  1. Fira ni födelsedagar hela veckan. Det är både gott och roligt ;)

    Jag längtar också till pyntningen. Lördag ska det vara färdigt, så att när jag stiger upp på söndag ska det tindra från stjärnor och stakar *tindrar med ögonen av blotta tanken*

    SvaraRadera
  2. Ulrika: Menar du att vi firat förut? (Vad gör man inte för att överleva de sista november?)

    SvaraRadera
  3. Jag längtar oxå till julpyntet nu!
    Bara å sätta igång:)

    SvaraRadera