måndag 30 november 2009

Kväll, mörker och regn


Fy. Mörkt. Trött.

Men, i morgon är det första december! Tända datumljuset! Öppna chokladkalender (inte jag då, men barnen) och ... så kommer väl kylan, frosten och snön??!! Ja?! *hoppfull och förväntansfull*

Jag har fått en utmaning också, av Cina. Ska fundera lite på den. Jag fick två sådana nyligen och fick då svara på tjugo frågor, eller nej, skriva tjugo saker om mig själv var det. Och nu tänker jag, finns det verkligen fler saker att berätta om mig? Jo, det finns det ju, men frågan är om det är intressanta saker att läsa om? Det vete sjutton förstås. Ibland känns det som att jag kanske har bloggat klart. Det blir inte bättre än så här. Det blir bara tjatigt. Och ja, jag vet att det finns de som tycker det är tråkigt att läsa om bloggtorka osv... Men jag skriver bara vad jag tänker och tycker och känner.... Stå ut med det eller låt bli att läsa...



Jag ska snart rycka upp mig! Lovar!

7 kommentarer:

  1. Du har inte alls bloggat klart! Det är bara vinter. Det blir det ibland. Oroväckande ofta, faktiskt. Men det går över! Har jag hört.

    SvaraRadera
  2. Fat Lady: Jag hoppas att du har rätt. Att det går över.

    SvaraRadera
  3. Det är BRA så här! Fortsätt så!

    SvaraRadera
  4. ...och så måste jag säga att jag har en mycket levande bild över dina vilda löpturer för att hinna med bussen!

    SvaraRadera
  5. Du behöver inte rycka upp dig, du är så amazing som du är!
    Och jag vill läsa det som poppar upp i ditt huvud, bloggtorka eller inte.

    SvaraRadera
  6. Just det!
    Det är DIN blogg å du får bestämma hur den ska se ut vad som ska stå.
    *nickar*

    SvaraRadera
  7. Vad snälla och gulliga ni är!!! Tack!
    (Jag är inte ute med håven... det hoppas jag alla förstår, men jag blir ju såklart jätteglad över beröm!)

    SvaraRadera