onsdag 18 november 2009

Något bättre idag


Den här dagen har känts något bättre än tidigare dagar den här veckan. Den här pissveckan. Moget uttryckt...

Jag har huvudvärk nu. Som jag tror kommer av stress och spänningar. Härligt härligt. Och jag ska nu ge mig ut och springa - i skitvädret. Men det ska bli skönt. Men elljusspåret blir det nog inte, idag blir det asfalt, tyvärr, men jag vill vara i området. Tror jag. Man vet aldrig, jag kan ändra mig.

Hur som helst. Linserna är i (de har jag bara när jag tränar, men vilket lyft! Slippa glasögon när det regnar!) och jag har halvt om halvt bytt om. Bara resten kvar och sen ut!

Senare, eller direkt efter att jag duschat och bytt om, ska vi iväg på släktkalas. Jag hoppas värken försvinner så jag kan följa med.

3 kommentarer:

  1. Ja linser är en befrielse!! Fast nog gör det ont när man ska ta ut dem...
    Spring för mig oxå!

    SvaraRadera
  2. Släktkalas en onsdagkväll?
    Jag känner mig mörbultad å dina vägnar.

    SvaraRadera
  3. Hoppas löpning och släktkalas kunde lura bort huvudvärken! :)

    SvaraRadera