fredag 20 november 2009

Snart framme!


Herregud, vi är i Södertälje alldeles strax! Hjälp! Snart dags att samla ihop mig och mina grejer. Nu blev jag nervös igen! Jag som precis börjat dricka kaffe och dajm.

Om ca 45 minuter har jag hittat dit jag ska och har precis träffat Singelmamman! I verkligheten! Gud vad spännande! Jag är lite nervös tror jag!

Jag har fått vägbeskrivning och jag har pluggat kartan! Det ska nog gå bra! Wow! Snart är jag i Stockholm! Det är sjuåringen i mig som talar!

5 kommentarer:

  1. Ha en supermysig helg i Stockholm!:)

    SvaraRadera
  2. Ja just ja! Stockholmshelgen! Mysigt ju! Njuuuuuuuuuuuut!
    Trevlig helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Njut och ha så kul nu:)! Stockholm är så mysigt!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni! Jag njuter för fullt och ska göra så hela helgen! =)

    Här är underbart!

    SvaraRadera