måndag 9 november 2009

Ny vecka, igen


Så var det måndag morgon igen, lite annorlunda den här måndagen mot de flesta andra, jag är nämligen hemma idag med febrig son.

Jag hade lite svårt att somna igår kväll, dels hade jag inte aktiverat mig mycket under dagen och dels insåg jag att jag var vrålhungrig! Vi hade bara fikat lite på kvällen och jag åt lite chips... Men ingen vettig kvällsmat! (Och inte orkade jag gå upp för att äta något heller!)

Idag är alltså ny dag och nya möjligheter! Och just möjligheterna ser jag i tvättstugan och i arbetsrummet. Återstår att se om jag gör något vettigt bara...!

2 kommentarer:

  1. Vab på måndagar är faktiskt inte helt fel. Såklart synd om sonen, men du själv kanske får en skön dag :)

    SvaraRadera
  2. Mockapocka: Det känns helt ok! (Bättre än helt ok faktiskt!) Skönt att veta igår kväll att jag skulle vara hemma idag!
    Sonen har feber, ingen större fara med honom, vilket också är väldigt skönt!

    SvaraRadera