onsdag 11 november 2009

Nu känns det bättre


Barnen sover. Det verkar lugnt, men jag vill för säkerhets skull lägga till *peppar peppar* ...

Jag börjar flyta upp mot ytan igen. Måtte jag få hålla mig där. Guppande på ytan. Med näsan ovanför.

Nu mumsar jag Pringles och Guacamoledip. Beacause jag tycker att I'm worth it!


Uppdatering:

Hon har varit nere och druckit lite vatten, febern har gått ner och det kändes bra i magen.
Min magkänsla är också mycket bättre! Det finns hopp om en god natt! Skööönt!

Nu kryper jag ner i sängen med Dennis Lehane, En drink före kriget. Maken är lite sur att jag väljer Dennis före honom.
I morgon blir det en dag hemma, igen. Men det är ju så livet är just nu.

1 kommentar:

  1. Skönt att det är bättre nu! Livet med barn är alltid ett äventyr. Hoppas hon fortsätter att må bättre!
    Godnatt. Hoppas boken är bra!

    SvaraRadera