lördag 29 augusti 2009

Bästa dagen, men...


Lördagar är ju favoritdagen över alla favoritdagar! Så underbart ljuvligt härlig! Men idag vaknar jag med en inte helt angenäm känsla i kroppen. Tack för det chefen! 

Typiskt mig att älta saker in absurdum. Jag vill bara släppa det och gå vidare! Men, jag tycker inte att jag har gjort något fel! Försökt bidra till en bättre och trevligare stämning bara. Men försök hindra mig, och mitt dåliga humör kommer dra ner alla i det bottenlösa mörka hålet! *spelar läskig*


Nu kommer det (nog) bli lugnare i korridoren för jag kommer få sällskap i mitt rum! Och lite mindre sällskapssjuk (kanske). (nog) och (kanske) betyder att vi får se, jag kan vara lite omoget trotsig också! Moahahaha!!!


Idag då? Blir väl lite till att tvätta. Nej, till att börja med ska jag vika tvätt! Den rena tvätten måste vikas och läggas in i skåp och lådor, och detta ska ske innan jag får lov att köra igång en endaste maskin till!
Jag ska ut och springa också har jag tänkt! 
Men först frukost!
Oj, maken och sonen ska snart iväg! Och jag har glömt väcka maken! *ilar iväg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar