torsdag 27 augusti 2009

Shoppa is so my thing; del två


Jag är hemma nu! Hemmahemmahemma! Och har iof varit det ett tag också. Jag höll på att trilla omkull på bussen idag. Jag gick på för att åka en liten bit bara för att där bli upplockad av min syster, och går på en stadsbuss som sätter av i hundranittio *wrooom* och jag fick i sista sekund tag i ett räcke! Tänk om jag hade trillat! Baklänges. Landat på rumpan och blivit sittande med benen i vädret! Fy, hemska tanke. Jättekul när andra trillar omkull, mindre kul att göra det själv.


Eh. Tappade tråden. Shopping var det ju! Jag har provat plaggen och två av tre kommer jag att behålla. Den som går tillbaka verkar vara en extremt lång och tajt top. Eller en klänning? Och är det en klänning kommer jag aldrig aldrig aldrig att använda den. (Jag har tydligen fyrkantiga höfter) (Och nej, ingen bild kommer att läggas ut i bloggen)

Men de två tunikorna (som jag inte skulle kalla tunikor, utan långa toppar med "flikar" som hänger ner på sidorna - jag hör själv hur illa det låter ... Kanske lägger jag ut bild!) gillar jag jättemycket! Undrar om jag kan ha bägge två i morgon? Den svarta på morgonen och den gråaktiga på eftermiddagen?

Morgonen ja. Jag kom precis på att jag ska till tandläkaren i morgon bitti. *vill inte vill inte vill inte*


4 kommentarer:

  1. Jag ska rösta på partiet vars paroll lyder: HALVA JOBBET, DUBBLA LÖNEN. Vilket innebär mer tid och pengar att göra det underbara; tokshoppa!

    SvaraRadera
  2. Du får nog bilda det partiet själv - räkna med min röst! =)
    För min dubbla lön ska jag köpa mig en PS. Vill du ha jobbet är det ditt!

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha en BILD!!!! Med eller utan dig;), fast helst med förstås;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Catrin,
    Tack för att du la till "helst med dig" ;-)
    Ska försöka ordna detta (försöka komma ihåg alltså!)
    =)

    SvaraRadera