fredag 21 augusti 2009

Slut på fredagen


Nu var det slut i rutan för den här fredagen. Trist. Att fredagen är slut alltså. Men jag är så trött. Nä, alltså jag är SÅ TRÖTT! SÅ FRUKTANSVÄRT IN I NORDEN TRÖTT.
Jag vet inte när jag var så här trött senast. Ändå ska jag gå in till min syster och kolla läget en liten kortis. 

Vi ska ha supafest i morgon! Eller rättare sagt, de ska ha kräftskiva och jag ska ha väldigt roligt! Och så känns det så ungdomligt att säga att jag ska supa! Ja bah, ung bah! Och inga grå och inga rynkor in sight! Ha! Så skönt! Supa supa suuu-uupa! *sjunger ramsa*

Öh, öh, öh, ööö-öh!

Bayern bärs å rakade bruuudar!


Nä, så himla fräck blev jag inte. Men så har jag bara druckit ett glas. Men ett väääldigt gott vin. Corvina Veronese! 
Och javisst ja, jag fick visst en liten skvätt av svåger när jag var där inne förut. Ett sjatånöffdypapp. Också gott.

Nu ropar visst sängen på mig! Eller så är det maken, som hoppas på något! Fast det kan han fetglömma ikväll - jag ska sova! Vi får vara glada om jag orkar sminka av mig. Fast om jag inte orkar det är jag ju snygg redan när jag vaknar i morgon bitti! Nä, nu ljög jag visst.

Och gå in till min syster? Nu? Nooooope! Jag ska sova! Sova sova soo-ova! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar