fredag 21 augusti 2009

Snart helg!

Så trött i morse... när jag blundade i duschen kändes det som att jag skulle somna. Ikväll blir det ett glas rött vin och tidigt i säng. (Yeah, right...)

Jag har hittat mitt Back on track-skydd för armbågen! Det låg i en av mina handväskor, en jag inte använt på länge länge. Hm. Men bra, då kan jag börja använda skyddet och förhoppningsvis bli lite bättre i armbågen, jag har *hm* använt den lite för mycket denna vecka.

Jag tänkte att eftersom jag klarade att tokbugga med den så klarar jag att bära och lyfta med den också. Det var fel tänkt av mig. *faaaaaaaaaaaaan* Men det är lugnt, sjukgymnasten har sagt att det kan komma bakslag. Och om jag slarvar får jag väl räkna med bakslag också. Och får därmed skylla mig själv. *skyller mig själv*


Snart helg! Gudihimmelen så härligt!!! Längtar!

4 kommentarer:

  1. Hehe jag har haft helg i 2 veckors tid. Snart dags att lägga in sig på avgiftning känner jag*huh*
    Ha en bästigast helg S&S

    SvaraRadera
  2. Du får vila den i helgen helt enkelt! Se till att bli servad, vet ja. =)

    SvaraRadera
  3. Är "backontrack-skyddet" bra? Har funderat på att skaffa mig ett till nacken...

    SvaraRadera
  4. Anna,
    Jag tror det, har inte hunnit använda det så mycket ännu, men min mamma är jättenöjd med sitt och jag har även hört från andra att det ska vara bra.

    SvaraRadera