lördag 29 augusti 2009

Lugn och fin!


Jag tog mig en rejäl runda (för att vara mig, nu för tiden) och det känns så himla skönt nu! En rejäl urladdning, vilket var vad jag, min kropp och mitt humör behövde!

Hundra jättetråkiga sit-ups blev det också. När kommer snyggmagen? *undrar verkligen*

Härligt! Faktiskt så jag ska unna mig lite (ja lite...) godis ikväll! Hoppas inte syster läser! Hon tror att vi har slutat äta godis! Eller om det var så att vi sa att nu jävlar ska vi sluta äta godis. Det kan ha varit så. *väldigt bra på att förtränga*

Godis kan jag klara mig utan men inte vin! Vin hör till de mänskliga rättigheterna och bör intagas i sådana mängder att man (jag) blir både snygg och rolig! Typ två glas, för det är vad som krävs/räcker. Blir det fler blir jag helt plötsligt gammal, ful och rynkig. Och börjar schluddra lite väl mycket.

Och säger bolleyvoll i stället för volleyboll. Försök säga det när ni är fulla och goa!

Nä. Om jag skulle ta och hoppa in i duschen? Gårdagens smink är inte längre snyggt.



4 kommentarer:

  1. Tja, för att få "snyggmage" så krävs det också bra kost förutom träning....alltså då lite "deffning". Fettförbränning, och det ordentligt med andra ord.
    Ingen godis, inget vin, fattigt med kolhydrater...väldigt strikt, och det tror inte jag att du vill*skratt*
    Det går att få hyfsad snyggmage med hyfsad kost också, men det kräver mycket träning under lång tid;)och med lång tid menas flera månader åtminstone;)
    Långsiktigt alltså, börja nu och så satsa på nästa sommar;)

    SvaraRadera
  2. Trollpackan;
    Jag vet inte riktigt vad jag ska svara här... *gömmer godispåsen och vinglaset*.. men jag hade nog önskat att det gick att få en snyggmage ändå! Fast, äh! Jag är inte så himla nog med magen när jag tänker efter! *sippar på vinet*
    =)

    SvaraRadera
  3. sister no no candy29 augusti 2009 kl. 20:33

    ha! och just idag gjorde hon det! Läste på bloggen alltså. Men, det får bara mig att känna mig ännu mer duktig *klappar mig nöjt på snygg-av-inget-godis-på tre-veckor-magen*

    SvaraRadera
  4. Varför får jag en känsla av att ha blivit ertappad med fingrarna i kakburken..?

    För att jag är ertappad med fingrarna i kakburken aka godisskålen.

    Du vill inte komma in på ett glas vin då? Och kolla på film? Någon komedi med hon den blonda snygga vad hon nu heter... hmm... Ah! Cameron Diaz

    SvaraRadera