tisdag 25 augusti 2009

Brand i micron


Det mest spännande som hänt i kväll (hittills) är den lilla anlagda branden i micron på jobbet. 

I övrigt har inget kuligt hänt. Åkte med min frisör, tillika fd granne på bussen hem, det var trevligt! Hon tyckte att jag var så fin! Såklart hon måste tycka det, det är ju hon som klippt mig!

Själv känner jag mig som om jag vore något hittat i en container. En inte särskilt kul känsla. Ska kanske ta en dusch. Om jag svettades som en tok på bussen in till jobbet idag, är det inget i jämförelse med hur mycket jag svettades efter att ha cyklat uppför hela vägen hem.

Dags att göra slut på den här dagen känner jag.



9 kommentarer:

  1. Det är nog svininfluensan,skalbaggeförkylningen eller grön skallbensfebern som är på G*tror*Det är därför du är trött

    SvaraRadera
  2. Brand i micro är icke att förakta.
    Det låter som en spännande händelse.
    Iaf om det stannar vid micron.
    Det får inte bli fööööör sensationellt.

    SvaraRadera
  3. Tack snälla :) !
    Anlagd brand i micron på jobbet, låter spännande, hihi ;) !
    Vad jobbar man med då tro...? Brandkåren kanske, hihi ;) !
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Låter som en ganska händelserik dag om du frågar mig.
    Sov gott.

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha, anlagd brand?!? Ang eller?!?
    Bra, då kan du inte värma mat imorgon och måste ut och äta, kanske Thailändskt!!

    SvaraRadera
  6. Jojo, en del har ett spännande liv må jag säga.

    SvaraRadera
  7. Det blir bättre idag ska du se!
    kramen

    SvaraRadera
  8. VEM anlade branden i micron?
    Och varför?
    Och HUR??

    Nästan som en Agatha Christie film. Kan vi få veta svaren?

    SvaraRadera
  9. Svar: Det var inte jag! Det var en kollega som skulle testa en grej...
    =)

    SvaraRadera